11 Ιουν 2016

2016-06-07_43 Δελτίο τύπου Σωματείου Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Ν. Λακωνίας - Εγκύκλιος για την Παράλληλη Στήριξη-συνεκπαίδευση μαθητών, την στήριξη μαθητών από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και την στήριξη μαθητών από Σχολικό Νοσηλευτή για το Διδακτικό Έτος 2016-2017

Σωματείο Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Νομού Λακωνίας
Κλεομβρότου 50, 23100
Πληροφορίες: Παναγιώτης Αλεξανδράκης
Τηλ: 27310-83335
Κιν: 6932-312-912
e-mail: alexandrakistakis@gmail.com
blog: takisalexandrakis.blogspot.gr/
blog: amealakonias.blogspot.gr

Θέμα: Εγκύκλιος για την Παράλληλη Στήριξη-συνεκπαίδευση μαθητών, την στήριξη μαθητών από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και την στήριξη μαθητών από Σχολικό Νοσηλευτή για το Διδακτικό Έτος 2016-2017

Σύροντας τον κέρσορα πάνω από τους ακόλουθους συνδέσμους, με την αλλαγή του χρώματος, ενεργοποιείται η δυνατότητα επιλογής, παρακολούθησης videos και ανοίγματος σχετικών συνδέσμων

Για αναγνώστες οθόνης περιήγηση με το πλήκτρο tab για πλοήγηση στις επικεφαλίδες και στους συνδέσμους

Προς:  Μ.Μ.Ε., Σπάρτη, 7 Ιουνίου 2016, Αρ. Πρωτ.: 43

Δελτίο τύπου

Θέμα: Εγκύκλιος για την Παράλληλη Στήριξη-συνεκπαίδευση μαθητών, την στήριξη μαθητών από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και την στήριξη μαθητών από Σχολικό Νοσηλευτή για το Διδακτικό Έτος 2016-2017

Το Δ.Σ. του Σωματείου Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Ν. Λακωνίας ενημερώνει τα μέλη του για την έκδοση της σχετικής εγκυκλίου με την οποία ξεκινούν οι διαδικασίες για την παράλληλη στήριξη του σχολικού έτους 2016 - 2017.

  • •Η νέα παράλληλη στήριξη ισχύει:
  • •α) για όσους μαθητές θα υποβληθεί για πρώτη φορά αντίστοιχο αίτημα κατά το τρέχον σχολικό έτος 2016-2017,
  • •β) για όσους μαθητές δεν είχε υποβληθεί αίτημα το απερχόμενο σχολικό έτος 2015-16 ανεξάρτητα εάν είχε υποβληθεί αντίστοιχο αίτημα τα προηγούμενα σχολικά έτη και
  • •γ) για όσους μαθητές μεταβαίνουν προς φοίτηση από την Πρωτοβάθμια στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Διαβάστε το σύνολο του κειμένου της εγκυκλίου:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.